keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Kauniit ja toimivat hääsivut nettiin

Hellurei jälleen,

Tänään on väsyttänyt ihan hirmuisesti. Flunssa tekee tuloaan.

Onneksi huomenna on vain puolikas työpäivä, koska loppiainen on perjantaina – JA MUNHAN PITI HARRASTAA LIIKUNTAA KOKO VIIKONLOPPU, koska morsmaikkulaihari on virallisesti tehostunut (mun käsivarret on ihan nounout unelmien hääpukuun). Nyt siitä ei taida tulla mitään... :/

Mutta oli mulla kuulkaas asiaakin, nimittäin hääsivuista.

Kehheheeee.... Kate ja Wills on mun ehtymätön materiaalikaivo. Tässä niiden hääsivut – saataskohan mekin tommoset? 

Halusimme nettiin hyvännäköiset sivut vieraita varten, joita on helppo päivittää ja ylläpitää. Homma ei ollutkaan aivan helpoimmasta päästä: Suomesta on vaikea löytää oikeasti toimivaa ja hyvännäköistä sivua –  esimerkiksi Ilta-Sanomien (vai -lehden? Mulla menee ne aina sekaisin :D ) Hääkone on ihan yöh.

Löysin lopulta loistokkaasti toimivan sivuston osoitteesta Mywedding.com. Tarjolla on satoja (jollei jopa tuhansia) eri sivumalleja, joista saa näppärästi valittua oikean omiin tarpeisiinsa. Lisäksi sivuja on mahdollista muokata omanlaisekseen kätevästi ja mukana on juttuja, joita ei olisi tullut edes ajatelleeksi. Kaiken saa käyttöönsä maksuttomasti, vain rekisteröityminen on pakollista.

Jos nyt ei vielä tullut selväksi tämä homma, niin suosittelen lämpimästi :).

Sinne siis!


<3 Choco

Ps. Olen muuten huomannut, että ulkomaiset lehdet/ sivustot ovat paljon parempaa ideointimateriaalia ym. häihin – mistäs moinen? Oletteko huomanneet saman?

1 kommentti: