keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Polttarit

Kyllä – sitä on selkeästi liikkeellä. Nimittäin sa-lai-lu-a.

Jossain päin maailmaa (todennäköisesti Suomessa) vehkeillään tällä hetkellä meikäläisen pään menoksi ja lujaa. Auts.

Vaikka minun toivomuksiani ei kuulemma kuunnella, ajattelin nyt kuitenkin tehdä postauksen itselleni erityisen mieleisistä polttareista. Sitä joskus pyydettiinkin, joten tässäpäs tätä:



Ensin olisi ihan mukavaa tehdä jotain porukalla (itse epäilen joutuvani tanssitunnille, koska olen harrastanut tanssia pitkään ennen monen vuoden lahoamistani toimistotyössä). Kaikkein mukavin aktiviteetti mulle on kuitenkin laulaminen ja sitä harrastankin aina kännissä juhlapäivinä.

Tää on niin paras jakso ikinä!

Tärkeintä minulle on rento yhdessäolo, hyvä meininki ja sitten vielä se yhdessäolo. Ja hyvä ruoka. Ja viini. Niistä koostuu minun mielestäni paras ilta tyttärien kesken. <3



Myös jonkinmoinen hemmottelu olisi mukavaa. Ja nättinäkin ois kiva olla, jos mennään jonnekin ulos – en halua olla mikään histamiini, sen verran turhamainen neiti täällä kirjottelee :D. NIIN ETTÄ JOS KAASOT LUKEE TÄMÄN, NIIN OIS KIVAA ETTÄ MULLA OIS PITKÄ TUKKA MUKANA MENOSSA. I hate my hair. Ja kuulostipas tuo sekopäiseltä. Auts.




Kuulostaapas mun toiveet polttareiden osalta melko tylsiltä, mutta näin tylsähän mää näköjään olen :D. Mulle on parasta ystävät sekä hyvä ja rento meininki. Hillitöntä ördäystä en rakasta, mutta kyllähän sitä aina muutaman napanderin voi ottaa... ;)

Millaiset polttarit te haluaisitte?

<3 Choco

Ps. Mitään extremeä en todellakaan halua – kuolen, jos joudun hyppäämään sillalta tai uimaan haiden kanssa. Ääks. Menen vessaan enkä tule pois. Ikinä.

11 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvin samanlaisilta polttareilta kun mitkä itse haluaisin :) Ei ollenkaan tylsältä, mutta rauhalliselta ja (aikuismaiselta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, rauhallisuus= alkuilta, sekopäisyys= loppuilta. Tosin saatan sammua jo kymmeneltä. Ikä, you know...

      Poista
  2. Olen laiska, sori. Mun polttarimietinnät löytyy täältä: http://kosittiin.blogspot.com/2011/11/polttariajatuksia.html

    :)

    VastaaPoista
  3. Äitiii... taptaptap. Missä se H:n rippimekko on? No entäs ne nahkahousut? Onko ne pikkulettien kuidut vielä tallella.. niillä sais sen pitkän tukan, jota morsmaikku niin toivoo.
    T: Kaasot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nööööööyyyyy! Onneksi kaikki niistä on jo hävitetty :D. Tai mitä mulla oli ees päällä rippijuhlissa?

      Poista
    2. Ja siis mullahan on tukkaa täällä, ei tarvi mitään baarilta tuoksahtavia kuituja. Ei.

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Minä en ole kauheasti toiveita ladellut, ainoat asiat mitä en halua ovat:
    - Joku kauneushoito/ jalkahoito tms, jossa muut joutuvat odottamaan minua jossain portailla. Haluan, että kaikki suunniteltu ohjelma on yhteistä, missä kaikki on mukana
    - Polttarien päättyminen johonkin yökerhoon/ kuppilaan, kaikkein ihaninta olisi päätyä jonnekin mökille tms. Yökerhoihin ja kuppiloihin päättyvissä polttareissa väki aina hajaantuu ja tunnelma lässähtää siihen (varsinkin isoissa täysissä yökerhoissa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Luin eka, että aiinoa asia jota HALUAN ovat nämä. Ihmettelinkin vähän, että miksi haluat muun porukan odottavan sinua portailla ja että porukka hajoaa kesken päivän.

      Monella tuntuu olevan toiveissa melko samanlaiset polttarit kuin mullakin, eli rentoa yhdessäoloa ja sensemmosta.

      Poista